Tidsoptimist

Här sitter jag och skriver om The Golden Ratio. Så kan det bli när man bestämmer sig för att göra allting i sista sekunden. Eller snarare, så kan det bli när man är så optimistisk att man tänker: "Jag skriver arbetet i reklampausen". Jo tjena. Den gubben går ju!

Idag har jag hämtat min balklänning, tjoho. Sen var det universeum för hela slanten, med hela slanten. Var kul att se alla classmates, saknar de i skolan (fast det skulle jag ju aldrig erkänna....glöm vad jag sa;)). Det blev massa experiment, frysta-godissvampar-ätning (jävligt gott), och hajmats-tittning.

Därefter bar det av till askim för att vara barnvakt. Najsigt!

Sveriges Mästerkock och Off The Map har självklart också hunnits med.


Ja.
Så det är ju inte så värst konstigt att jag prioriterade bort engelskan litegrann.
Just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0