6 Maj 2011

Halloo!

Dagen har bjudit på matte, fysik, sol och shopping.
Elin och jag solade solarium inför balen, och jag känner mig sådär gött friterad. Det syns inte än, men det känns! Men om ett par veckor så...då tänkte jag allt vara brun! Nästan ett måste med tanke på att min balklänning är starkt turkos...

Sedan gick jag på stan med Cissi, Emelie och Lydia. Gött gäng, gött häng!
Colourblocking! Det ordet har blivit mitt älsklingsord de senaste dagarna...det ligger så fint på tungan, liksom svävar ut och förgyller mina öron. Colourblocking.

Jag köpte ett linne som var colourblocking. Det kommer en bild senare.
Balväska, det fick jag också tag på, samt en bikini.

Bikinin älskar jag mer och mer för varje sekund jag tänker på det. Nu ska jag bara hålla mig framme och få den i min tänka färg också. Hoppashoppashoppas!

Nu kommer min kusin snart hit, vi ska ha filmkväll! Så nu drar jag mig, hare NAAAAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0