Avokadotisdag

Tjeeenare mannen

Tisdag.
Totalt meningslöst.
Trevligt.
Torra KG-skämt.

Typ så kan dagen sammanfattas. Svenskatal på morgonen, sen hade vi en ganska onödig fysiklektion, ingen kemi, en totalt onödigt biologilektion, och en onödig psykologilektion. Det var ju en bra skoldag.
Undrar om det kommer vara så under resten av terminen.

Jag och classmatesen har börjat diskuter utspringslåt. Vi funderar och funderar. Är lite svårt att ena en grupp med en miljon olika musiksmaker, meeeen det ska nog gå det med.

För övrigt kan jag konstatera att det FAN inte är lätt att hitta något att äta över huvud taget för mig just nu! Man kan inte äta si och inte äta så. Så idag åt jag bananer, bröd, ris och avokado. Enbart. Känns ju som en allsidig och bra kost. Verkligen.



Avokado är la gott, konstaterar Biggs och lägger ut en bild för de som inte vet hur sushi ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0