Bönan

Fightar in ett snabbinlägg innan jag går på dejt med naturvårdsboken. Han är rätt tråkig min dejt, lite träig och torr, men det funkar. Vår relation går framåt.

Jag har varit barnvakt idag, och jag fick veta att jag levde. Fyra timmar med tre busfrön resulterande i bultande migrän och värkande ben. Komplimanger fick jag också, och dagens citat stog två av mina barnvaktsbarn för:

Barn 1: "-Vet du? När jag såg dig för första gången, så tyckte jag att ditt huvud såg ut som en böna!"
Barn 2: "- Va, tyckte du? Jag tyckte det såg ut som ett majskorn!"

Jaa, man tackar, antar jag! Lite jobbigt att inte kunna garva i ett sådant läge, men jag fick skratta sen med Elin istället. Vi pluggade projektarbete och drack kaffe som om det gällde livet. Det är nog det som är nackdelen med att ha en sån där kaffemaskin hemma. Rasande gott kaffe gjorde den iallafall.

Slänger in en bild på min dejt också, och en lite halvmystisk fråga. Det är så man undrar om det är en kuggfråga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0