Gööörk

Nu har jag tappert kämpat mig igenom ett ytterst få antal fysikuppgifter. Kikar in på Cissis blogg och ser flera timmar inplanerade för plugg varje dag, och önskar att jag hade samma möjligheter. Jag vill också ha tid!
Jag hinner ingenting känns det som. Det är skola, jobba, dö. Typ.

Lite överdrivet är jag medveten om.

Imorgon ska jag kolla bikini, ett nödvändigt ont (fucking smärtsamt), och sola med världens bästa eeeka!
För tillfället sitter jag med mitt snacks för kvällen; gurka. Har lite problem med det här med vad man ska äta. Jag har ätit soppa i två dagar nu, men det ger sig! :D
Ciao mates


Kommentarer
Postat av: CC

Men du, det är ju skillnad på att avsätta tid för att plugga och att faktiskt göra det kan jag ju tala om... ;) Dock har jag lyckats hitills! STOLT (fick dock skjuta lite på tiden idag eftersom att vi gick på stan:))

2011-05-06 @ 17:45:19
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0