Kikärtssoppa

Godmorgon!

Jag fuskade idag och stannade hemma från matten igen. Kände inte det minsta för att möta Den Ryska Drakens vrede faktiskt. Så då gjorde jag inte det.

Planen var tidigt uppvaknade och en dag fylld av biologi och fysik.
Det blir som planerat, minus det tidiga uppvaknandet.
Hur man ska hinna med allt som är i skolan just nu är ett mysterium. Fyra veckor kvar till studenten,  det går inte. Kommer aldrig hinna allting har jag en känsla av.

Den som lever får se.

Ikväll tänkte jag prova på ett jättegott recept som jag gjorde i hemkunskapen i nian!
Kikärtssoppa med saffran, det var faktiskt vrålgott hur vidrigt det än kan låta i somligas öron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0