Krig på Julles rum

Halloj!

Gud jag är helt galet trött! Känns som om jag skriver det i varenda inlägg, haha!
Idag hade vi skola, men bara en lektion. Fixade mitt betygsunderlag med Johan också, och så fick jag reda på att Elin och jag kammade hem MVG på projektarbetet! Phew, då gick inte de dygnen till spillo!

Johannes tog studenten idag, så vi var på utpsringet och grattade honom och Ashkan. Jag åkte tillbaka till skolan sen, och då blev jag helt plötsligt väldigt emotionellt labil. Jag insåg att det var nästan sista gången jag skulle gå i de lokalerna, springa i trappan eller ropa från femman och höra det eka ner till ettan...Sorgligt!

Eftersom morsan har tjatat hål i huvudet på mig om att jag ska städa upp det där världskriget som härjat på mitt rum de senaste veckorna, så får jag väl göra det. Fan. Jädra tjötiga morsor.



Så jädra stökigt är det väl inte? Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0