Park Lane

Efter en dusch blev jag helt magiskt omvänd från mitt superkassa humör igår, och spontan-panik-tvingade (så mycket övertalning krävdes inte) med mina tjejer på utgång! Vi började med vitt vin på Lilla London,  som förvånansvärt nog faktiskt smakade riktigt gott! Jag är egentligen en anti-vinare.

Kvällen fortsatte på Park Lane, vi kände oss tvugna att checka in studentfestlokalen- med betyg godkänt! Kommer nog bli riktigt bra att ha studentfest där. Kvällen avslutades självklart på vårt stammishak.

Ja, donken alltså.
Vad annars?


Nu sitter jag och ska hugga tänderna i biologin, men blickarna dras hela tiden mot det nyinkomna i Nellys webshop!

Jag må vara tillfälligt mode-tunnelseende, men jag tycker den här långklänningen/ fladdrande tunikan var hur ball som helst!

Kommentarer
Postat av: CC

Jävlar va cool! Fast undra om inte sånt glansigt tyg gör att man ser väldigt stor ut på vissaställen?:S

2011-05-14 @ 15:02:44
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0