Student

Tjääänare mannen!

Nuu har vi ingenting kvar i skolan, och ändå skriver jag inte! Inte okeeej.

I helgen har vi iallafall hunnit med att fira Louises student! Såg så jädra kul ut när de fick åka flak, jag kan inte bärga mig tills den 7e. Sedan blev det studentfest på Berså tillsammans med alla som ville vara där på deras "sommarfredagar". Kul hade vi, ont i fötterna hade jag! Klackarna på, och de är inte låga...

Igår var det Champions League med klasskompisar på Näset. Jag är väl inte årets fotbollsfan direkt, men med gott folk blir allt kul. Nuu ska jag in och jobba, och sen blir det 100-årskalas! :D
HA DET BRA GOINGAR



För hooon har tagit studenten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0