Valborg

Hoppas ni alla hade en rolig valborg, och att ingen mår dåligt idag!

Själv hade jag det naajs, var med tjejerna på Sense och Berså kvällen till ära! Vid tresnåret bar det hemåt på en buss fylld med både det ena och det andra, bland annat en (snarare fem) inte alltför trevlig spya (spyor) oroväckande nära mina ben...(inte min egen bör tilläggas)!

Klockan tio i morse ringde klockan och upp sprang jag som den morgonpigge människa jag är. Nooot.
Nu har jag skrattat åt Ove Sundberg en stund, och väntar på Therese! Det blir antagligen tågluffsbiljettsbokning för hela slanten idag, wohoo! Amsterdam är anhalt 1, och gosh vad jag ser fram emot det!

Ha en trevlig dag mina vänner, Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0