Your life is NOT fucking Twilight

Idag tänkte jag göra en hissa och dissa, i bästa fjortisbloggaranda!

DAGENS HISS


MARABOU CARIBBEAN
Väldigt god choklad måste jag säga! Lagom mycket kokos för en exotisk, lite krispig känsla, utan att smaka Bounty. Banansmaken måste man anstränga sig för att känna, så där finns lite mer att önska. Men i det stora hela; en riktigt god choklad!

Den får 4 B av fem möjliga! (B=Biggan)
Stort plus för skitsnygg design!

DAGENS DISS

Idag vill jag dissa alla som går over the top med hur mycket de älskar något. Alltså nu pratar jag om saker som Eric Saade, rosa, eller Twilight. Twilight väcke min " oh-morons-känsla" idag, när jag såg att en kompis länkat en fantastiskt sorglig hemsida till en annan kompis. De går så over the top, och ska gifta sig med Edward och ligger och gråter och kramar sin kudde för de inte får Jacob, och målar teatersmink i ansiktet för att "mitt-liv-ÄR-Twilight!!".

Understrykas bör att det INTE är Twilight i sig jag dissar, då det är en väldigt bra bokserie och bra filmer. Och just det faktum att jag själv gillar Twilight gör min trötthet till extremisterna ännu starkare. För man kan liksom inte med att säga att man gillar Twilight, eftersom man genast förvandlas till en gråtande, idominkäkande felpåsatt lösögonfrans i andras ögon. Och det är DEN felkopplingen jag försöker komma fram till med den här dissen!

Jag vill kunna tycka om en bra bok/film, eller säga att Jacob faktiskt är helt galet snygg utan att skämmas och omedelbart bli fjortis! Fetdiss till alla extremister!



Gå in här och få er ett gott hånskratt. Ett hånskratt om dagen förlänger livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0