Resedrömmar

Storslagna planer tar form i mitt huvud i skrivande stund!

Eeh..okej egentligen tog de form för längesedan, men erkänn det lät pampigt att skriva sådär?

Jag säger bara;
Mehiiiicooo!

Ja alltså Mexiko. OCh så säger jag LA BABY!!!

YES! Vi har utvecklat min resrutt till Änglarnas stad. Som en liten avrundning på två förhoppningsvis fantastiska månader. Peppar peppar!
Min älskade barndomsvän L flyttar till USA i December, till min stora sorg och saknad. Jag hade tänkt flyga över och hälsa på, men när priset 6500 kronor poppade upp på skärmen såg jag mig själv sittandes på en parkbänk på äldre dar. Inget att föredra!

Det var då hon kläckte den, Iden med stor I! Jag flyger så klart direkt till LA efter mitt Mexiko-äventyr! Spara pengar, bo hos Linn, CHACHIING! :D

Så nu jobbar jag på det. På flera olika plan.
Jädrar i mig vad motiverad jag blev nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0