Fall by NELLY

Häromdagen kikade jag in på Nellys hemsida, och fick syn på att de hade höstrea!
Massor av snygga kläder, skor och acessoarer till billigare priser- blir det bättre?
Själv fastnade jag speciellt för tre saker, nämligen de på bilden nedan. 
De svarta skorna (de perfekta svart skorna) och den ursöta vita tunikan är på väg hem till mig i skrivande stund, och jag önskar att de bruna skorna var det också...
De är så snygga! Men jag tvekar på dem eftersom att de är så höga...13,5 cm klack! Jag är dock såå sugen på ett par bruna högklackade, så känner jag mig själv rätt så kommer de också snart att ha ett nyt hem...
Skynda in och fynda! :)
(Fruktansvärt misslyckat kollage förresten...såg inte på sidan att det vita stack ut utanför det svarta! Jaja...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0