Barapapapa, I'm lööööving it

God eftermiddag hörrni!

Haft en bra helg? Det har iallafall jag haft :)
Igår var det fika, tennis och grillning på schemat. Det kunde ha blivit en impulsiv omgång biljard också men det blev aldrig så tyvärr, det får vi ta en annan gång. Idag har jag varit studiepedagog.
Det vill säga jag har förvirrat en stackars flicka till den grad att hon aldrig mer vågar öppna matteboken. Men hey, I'm only human!!

Grey's Anatomy, det är ju en av mina älsklingsserier, som tidigare känt. Men nu har det här med grey's gått till överdrift. Jag tror nästan det är dags för en personligt riktad intervention!
Varje lite lucka i mitt schema blir oförskämt fort upptagen av denna serie. Jag mäter liksom min fritid i Grey's-avsnitt.

"Okej, 55 minuter tills jag måste gå...jag hinner med ett avsnitt, och så hinner jag se inledning på nästa. Och sen, sen har jag ju en lucka på fyrtio minuter, då kan jag se resten, och ÄNDÅ hinna med att äta middag. HAHA, effektiv planering, WHATUUUUUP!!!"

Ja. Typ så ser mina dagar ut nuförtiden.

Jag vet inte vad ni tycker, men själv kan jag bara säga att I'm lööööving it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0