Jäkla bra dag

Hej! :D

Första utpustningen idag!
Har haft det så oförskämt bra på jobbet nu i ett par dagar att jag börjar tro att det är lugnet före stormen. Igår var det hemtjänst, och jag träffade så fantastiskt inspirerande människor. Största delen av min tid satt vi bara och pratade och delade minnen, så jäkla trevligt när sådant händer! Gick ifrån jobb 1 till jobb 2 med ett stort leende på läpparna.

Idag var det kontorsarbete, med världens trevligaste kollega. Börjar känna mig lite mer inne i rutinerna nu, och har upptäckt att en av de saker jag avskyr att göra mest faktiskt är riktigt roligt! Det gäller såklart att ringa samtal, har verkligen skytt det som pesten tidigare, men nu ser jag fram emot samtalen. Att jag idag fick äran att ta mitt första riktiga kundsamtal var belöning nog för den känslan! :D

Match har det spelats idag också, med Anna tillbaka som backkompis. Ser ni, det är för bra för att vara sant! Vi var trötta som små as, men det var ganska kul ändå, vi vann i slutändan trots en medioker insats.

Nu har jag precis bakat en kladdkaka med en twist av mig. Stora bitar av vit och ljus choklad har smält i kakan och gjort den saftig och krämig! Den blev lite bränd kan jag villigt erkänna, men insidan var lika god som den brukar vara!

PERFEKT DAG!

Nu ska jag däcka.
Behöver ladda alla krafter inför söndag...då blir det städning utan dess like innan päronen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0