Massa disk i hela hallen

Heejzzaan
Hehe

Är sjukt trött och redigt flummig när jag skriver det här så jag ver om ursäkt för eventuella mystiska meningar och konstiga ord. Och felstavningar. Och dålig meningsbyggnad.
Har jobbat idag, precis som igår. Vet ni, jag fick jobbet jag så gärna ville ha, you can now call me an Administrativ Assistent!

Mitt jobb innefattar en del saker jag tycker är lite obehagligt, så det är perfekt för mig, eftersom jag får öva bort mina svagare sidor! Älskar faktiskt saker som utmanar en själv, trots att risken är att man mår lite dåligt under tiden. personligen har jag mått riktigt kasst nu i ett par dagar, men jag hoppas på att det snart släpper och att jag växer in i den nya rollen.

Utöver det faktum att jag jobbar mycket så är jag helt själv i mitt lilla hus nu. Päronen drog till cypern och lämnade mig in charge. Haha.

Känner de inte mig alls?

Tre minuter efter att de åkt låg det disk i hela köket, tvätt över hela huset och där satt jag i röran med ett brett flin på läpparna. Sååå gött.

Nu vankas sömn i några timmar, och imorgon är det hemtjänst igen. Känns nästan som semester att gå dit, och jag är inte barnvakt på kvällen så jag kan vila efter jobbet. Mmmmhm!

Godnatt mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0