Stormen Julia

GALET vad jag har städat idag!

Grannarna har kommit in med blommor och choklad, och beklagat den tragiska nyheten att jag är döende i en svår sjukdom. När jag förklarar att jag städar bara så tittade de lite förvirrat på varandra. Jag svär på att jag hörde någon viska något om att "hämta männen i de vita rockarna". Är inte helt säker dock.

Hela nedervåningen kliniskt ren, luktar sommarblommor, nu är det övervåningen kvar. Jag känner mig lite som stormen Catrina. Fast typ tvärtom. Istället för att ställa till med oreda reder jag upp oredan. Men virvlandet är likadant!!

Och så är det faktiskt satans kul! Jag hoppar omkring i eufori till Timbuktus svängiga röst och rockar loss som värsta stjärnan. Jag är helt bergis sjukt snygg för tillfället.

Neeej plikten kallar, back to the dammsugare!



Så kan man tro att det känns att städa...SKJUT MIIIIG typ, men not with the Biggs it doesn't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0